Historické sklo, lesní sklo, zelené sklo, repliky

Jak nakupovat

Pro objednání zboží nás neváhejte kdykoliv kontaktovat buď emailem, nebo telefonicky. Při objednávání zboží uvádějte prosím vždy katalogové číslo. Velkoobchodní ceník Vám na Vaši žádost zašleme při objednávkách nad 10 000 Kč.

Dodací lhůta

Ihned po Vaší objednávce Vás budeme informovat o dodací lhůtě. Pokud je zboží vyrobené, může být zásilka prakticky ihned odeslána prostřednictvím služeb České pošty na dobírku. Orientační cena dobírky po České republice je cca 120 Kč. Balné činí 25Kč, v případě objednávky nad 3 000 Kč balné neúčtujeme. Zákazník platí zboží při převzetí. Zboží odesíláme vždy pojištěné a označené jako křehké. Další možností je osobní odběr zboží buď ve Cvikově, nebo v Praze, obojí po předchozí domluvě.

Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme o následující:
Převzaté zboží zašlete zpět na adresu uvedenou v dokladu o koupi (přiložená faktura). Přitom musíte dodržet následující podmínky:

  • musí byt v původním nepoškozeném obalu
  • nesmí být použité
  • musí být nepoškozené
  • musí být kompletní (včetně etikety, certifikátu apod.)
  • s dokladem o koupi (faktura, stvrzenka)
  • Zboží posílejte pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu a poškození během cesty k nám. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Z částky vrácených peněz poskytovatel odečte náhradu prokazatelně vynaložených výdajů spojených s uzavřením a následným odstoupením od smlouvy dle par. 63, odst. 2 (náklady na dopravu zboží zákazníkovi).V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

    Poškození během dopravy

    Při standardním zacházení nedochází během transportu k poškození skla. Pokud by se však sklo přesto během cesty rozbilo, je nutno dodržet reklamační podmínky dopravce. Při doručení prostřednictvím České pošty doporučujeme rozbalit balíček vždy za přítomnosti doručovatele. Pokud je zásilka rozbalená později, může být problém reklamovat (nutno postupovat dle reklamačního řádu České pošty). Zákazník musí sepsat s poštou reklamační protokol. Jakmile obdržíme vaši zprávu o reklamaci, spojíme se s vámi a dohodneme další postup. Na základě reklamačního protokolu Vám zašleme v nejkratším možném termínu nové zboží.

    Zásady používání výrobku

    Sklo není varné, proto nesmí přijít do styku s prostředím teplejším než 65 stupňů celsia. Dle našich osobních zkušeností lze vybrané kusy mýt v myčce nádobí. Vyvarujte se rozbití úderem při používání. U ručně vyráběného skla se může bohužel výjimečně objevit během používání skrytá vada. Pokud jste dodržoval zásady pro správné používání, spojte se s námi a po dohodě zašlete rozbité sklo na naši adresu. Pokud uznáme, že se jednalo o skrytou vadu, pošleme vám obratem nové sklo.

    Ochrana osobních údajů

    Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).




    Věříme, že Vás historické sklo zaujme a získá si Vás. Jeho výjimečnost oceníte praktickým užíváním. Tak Vám denně přinese radost, stejně tak jako ji přináší jeho tvůrcům.